Re: Problem z karta dźwiękową

Autor: Vince <mik80_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sat 17 Dec 2011 - 13:41:08 MET

> Ale zdajesz sobie sprawe z tego, ze my tu mozemy co najwyzej wrozyc z
> fusow?

Wiem, wiem. Właśnie dlatego postanowiłem zasięgnąć opinii fachowców ;)

> Usterke programowa wykluczysz/potwierdzisz uruchamiajac komputer
> z innego, pewnego i czystego systemu. Jakis linux LiveCD sie przyda.

No tutaj właśnie jest niewielki probl;em, bo komp nie chciał WOGÓLE
startować (trzy piknięcia i "black screen"). Po przeczyszczeniu od wewnątrz
ruszył, ale nie jestem pewien, czy będzie chodził. Zastanawiam się nd
odpaleniem jakiegoś bootującego antivira (zastanawiam się jaki)

> W samym pececie zas:
> - sprawdzic w jakim stanie sa kondensatory (te elektrolityczne)

Na tym temacie się raczej nie znam, ale rzuciłęm okiem na płytę głóną i
raczej nie zauważyłem jakis a"anomaliów" (opuchnięte fizycznie elementy
elektroniczne, etc.)

> - reset CMOS i powrot do ustawien fabrycznych

Done!

> - podmiana zasilacza na pewny

O tym nie pomyślałem. Zobaczymy jak komp będzie się zachowywał po
"przedmuchaniu go" sprężonym powietrzem i przeczyszczeniu styków pamięci RAM
+ PCI & AGP.

Pozdrawiam, M.

BTW: mem test nbic nie wykazuje (więc ten temat wykluczam)