Re: Problem z karta dźwiękową

Autor: Vince <mik80_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Thu 15 Dec 2011 - 07:36:34 MET

Nowięc drodzy koledzy temat staje się trochę bardziej skomplikowany, bo
chociaż po włożeniu Jacka do karty dźwiękowej zauważalne są takie właśnie
objawy to... Przy włożeniu jakiegokolwiek urządzenia do portu USB dzieje się
to samo. Wykluczyłem raczej winę systemu, bo dzieje się tak przed jego
uruchomieniem. ESET`ka wykryła jakiegoś wirusa, którego nie mogę usunąć.
Niemniej jednak boje się najgorszego - wirus, albo płyta główna. Najgorsze
jest to, że jeśli winny jest wirus, to nie wiem, czego się można spodziewać.
No i jak oczywiście temu zaradzić.

Innymi słowy... Komp pod Vistą działał poprawnie (mniej więcej przez rok).
Po sformatowaniu jednej partycji i instalacji XP wspomniany wcześniej ESET
wykrył na plikach back-up`u jakiegoś wirusa. Nie dało rady go usunąć.
pytanie co dalej? Chyba, że to jednak płyta. Czy mogą być jakieś inne
możliwości?

Pozdrawiam, M.