Re: Problem z karta dźwiękową

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Thu 15 Dec 2011 - 08:46:15 MET

> Zanim rozgrzebię (temu komuś) instalację elektryczną, oznajmię,
> iż należy dodatkowo wymienić płytę (tudzież w najlepszym wypadku
> upgrade`ować BIOS`a) chciałbym wykluczyć inne możliwości

Ale zdajesz sobie sprawe z tego, ze my tu mozemy co najwyzej wrozyc z
fusow?

Usterke programowa wykluczysz/potwierdzisz uruchamiajac komputer
z innego, pewnego i czystego systemu. Jakis linux LiveCD sie przyda.

Usterke istalacji elektrycznej, w podstawowym zakresie, za
pomoca taniego multimetru, lub prostego upewnienia sie, ze
calosc zasilana jest z jednego przedluzacza.
Aczkolwiek, skoro wspomniales o problemach z USB,
zakladam ze to raczej nie to.

W samym pececie zas:
- sprawdzic w jakim stanie sa kondensatory (te elektrolityczne)
- reset CMOS i powrot do ustawien fabrycznych
- podmiana zasilacza na pewny

Innych pomyslow na ten moment nie mam...

pozdrawiam,
Vituniu

PS:
Cytuj poprawnie.