Re: UPS na 2-3 godziny pracy

Autor: sumar <sumar_at_onet.eu>
Data: Sat 17 Dec 2011 - 11:38:28 MET

J.F.:

> UPSy z dodatkowymi akumulatorami sa, a i dolaczenie dodatkowych do malego
> nie jest specjalnym problemem ... o ile nie jest zbyt inteligentny.
> Dobrze go przewymiarowac, bo te male to moga byc i w elektronice
> dostosowane do 15 minut pracy pelna moca .. ale jakby co to sa i
> przetwornice roznej mocy.

> http://www.eta.com.pl/?pl,produkty,_UPSY,_ID_KAT_PROD=04

Lepiej coś takiego: http://u.42.pl/2HrO

Podejrzewam, że nawet połowa z tych 840W nie będzie potrzebna, więc będzie
trzymać dłużej, a jako że jest tak mocny, może pracować dłuższy czas, bo
co to za pobór powiedzmy 300W dla UPS 840W. Tylko trzeba będzie sprawdzić
ile trzyma na tych 2x12Ah i odpowiednio dokupić. Do UPS-ów ETA można
spokojnie dokładać akumulatory. Mój główny komputer jest zabezpieczony
UPS-em ETA 520, który oryginalnie ma tylko 1 akumulator 7Ah. Ja dołożyłem
jeszcze 4 takie (bo przypadkiem mi wpadły w ręce) i dokupiłem jeden 12Ah.
I mój komputer z monitorem 17" LCD przy pełnym obciążeniu długo trzyma.
Nie wiem ile dokładnie, bo jeszcze nie było aż tak długiej przerwy w
dostawie prądu. Ale 2 godziny na pewno.