Re: UPS na 2-3 godziny pracy

Autor: DooMiniK <bachusmalpapostpl>
Data: Sat 17 Dec 2011 - 11:55:42 MET

On 16/12/2011 15:52, Maciek wrote:

> Czy ktos moze mi polecic UPS, ktory starczylby na 2-3 godziny pracy
> przecietnego peceta z monitorem?
>
> Wyobrazam sobie, ze najtanszym rozwiazaniem byloby polaczenie UPS-a z
> akumulatorem samochodowym. Da sie kupic sprzet przystosowany do tego, czy
> raczej trzeba zlecic dobremu elektronikowi?

Co oznacza `przecietny pecet`?
http://www.apc.com/resource/include/techspec_index.cfm?base_sku=sua1000i
(na dole wykres).

Tu masz przykład 1000VA APC, przy 100W pociągnie może 1.5h...
Znając życie, jednak Twój komputer z monitorem pociągnie troszkę więcej
i zejdzie do 40minut.
Mieszanie akumulatorami? Możesz pewnie dołączać akumulatory, jednak
może mieszkasz w domku? Generator mały i tyle.

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel