Re: ceny dysków twardych

Autor: Rafal <bezspamu_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sat 17 Dec 2011 - 11:15:33 MET

Marcin N wrote:

> Gdy tak czytam, to te mityczne 3 minuty urastają do godzin w procesie
> "utrzymywania czystości".

ależ skąd!
Zrobienie kopii to też 3 min

> To chyba jednak wolę mieć jeden obraz i
> doinstalować sobie samodzielnie pozostałe elementy.

a to może trwać już kilka godzin :)
Wszystko zalezy ile programów musisz zainstalować od tej zerowej
kopii i co ważne - ile ci zejdzie na powrotem do swoich ulubionych
ustawień tychże programów. To pochłania najwięcej czasu.
Ja wolę robić częstsze kopie przy których nie musze wytężać umysłu,
niż jeszcze raz przechodzić proces instalacji i zastanawiać się,
które składniki zainstalować, a których nie.
Nie musze tez przechodzuić procesu ustawień użytkownika
przy których też muszę sobie przypominać co było optymalne,
a co nie.