Re: ceny dysków twardych

Autor: Sergiusz Rozanski <write-only-with-spf_at_media-lab.com.pl>
Data: Fri 16 Dec 2011 - 11:11:04 MET

Dnia 15.12.2011 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> napisa³/a:

> Owszem trzeba, ale ludzie chc± mieæ wiêcej programów na
> szybszym dysku.

Ale ile tych programów instaluj± sorry, ale zasypywanie kompa softem na
128GB to pora¿ka. U¿ywasz 90% czasu 10% tego softu i to on powinien byæ
na ssd. Wiêkszo¶æ osób ma jak±¶ specjalizacje i nie istaluje na hurra
wszystkiego co popadnie.

> Dysk 128GB komfortowy ? nie ¿artuj sobie.

Ja mam w laptopie tylko 128 ssd i mam stale 30-50GB wolnego.
System zajmuje 4GB (osx), soft ze 20, trochê mp3/video/zdjêæ ale
wiêkszo¶æ le¿y w archiwum na stacjonarce. I robocze pliki (g³ównie
rawy z aparatu - które po odbróbce wywalam do archiwum).

--
"A có¿ to za sens kupowaæ samochód, ¿eby je¼dziæ po asfalcie?
Tam, gdzie jest  asfalt, nie ma nic ciekawego,  a gdzie  jest