Re: Lenovo - czy gwarancję można realizować w Niemczech?

Autor: michalek <m.michales_at_gmail.com>
Data: Fri 16 Dec 2011 - 20:27:44 MET

Kup Lenovo i nie zastanawiaj się nad serwisem.
Ja w rodzinie "umieściłem" już kilka IBM?Lenovo, każdy z 2-3
a nawet 5 letnią historią (u poprzedniego użytkownika).
I nie zastanawiam się nad serwisem, bo działają bez
zarzutu. Nie twierdzę, że ten produkt nigdy się
nie zepsuje, ale po co mi taki co ma świetny serwis
i często trzeba z niego korzystać??
Wolę taki, który nie ogląda serwisu.
Co jest lepsze wysoce awaryjny z 3 letnią gwarancją
czy choćby bez gwarancji ale właściwie bezawaryjny?