Re: Lenovo - czy gwarancję można realizować w Niemczech?

Autor: Irokez <nie.mam_at_email.pl>
Data: Fri 16 Dec 2011 - 18:10:46 MET

Użytkownik "nom" <nom73@usunto.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:jcfta2$5oh$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "Doxent" <doxent@gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Z Dellem nie miałem problemów, gwarancja na drugi dzień roboczy (NBD).

Wiem, wiem, ale ja potrzebuję kompa który głównie leżeć będzie w torbie a co
jakiś czas tylko wypad z nim.. jak 4 dni w miesiącu będzie używany to
dobrze.
Netbok odpada ze względu na wydajność CPU i wygodę pisania (pobawiłem się
trochę takim z Atomem i zdecydowanie odpada). Na grafice mi nie zależy (tzn
aby dało się film obejrzeć w HD, nie gram, poza tym dodatkowa grafika
oznacza dodatkowe ciepło i diametralnie większe prawdopodobieństwo padu
laptopa z przegrzania).

Pozdrawiam.

--
Irokez