Re: ceny dysków twardych

Autor: Rafal <bezspamu_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Fri 16 Dec 2011 - 20:34:35 MET

qwerty wrote:

> Użytkownik "Rafal" napisał w wiadomości grup
>
> Policz ile miesięcznie zyskujesz na starcie (1, 2 minuty?), a ile zapłaciłeś...

licząc w ten sposób można dojść do konkluzji, że powinienem zostać
przy dysku 120 GB P-ATA, bo przecież jest sprawny i przy płycie BX6
z procesorem 800MHz bo przecież jest wystarczająca :)

Z dyskiem SSD było tak : zobaczyłem, że jest 4 krotnie szybszy od HDD
i że czuć to przy normalnej pracy, że w ogóle nie hałasuje i stwierdziłem,
że ja własnie tego potrzebuje!
i że to jest warte tych pieniędzy i tyle w tym temacie.
Zaznaczam, że jest jestem maniakiem komputerowym. Mam słabą
pasywną grafikę, najsłabszy procesor ze swojej rodziny, bo szybsze
nie jest warte większych pieniędzy. Zaś dysk SSD tak.
Ale rozumiem twoje zdziwienie. Ja podobnie reaguje na ludzi,
którzy kupują se coraz nowsze komórki za kilka setek...
porypusy.