Re: ceny dysków twardych

Autor: Irokez <nie.mam_at_email.pl>
Data: Fri 16 Dec 2011 - 18:02:44 MET

Użytkownik "boxfish" <cicior@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:jcfmrh$fd5$1@inews.gazeta.pl...
> No tak, do tej pory kupowali ci nie musieli ... LOL

Ma rację.

Mam dysk zewnętrzny 3.5 na backupy, a tak sobie dla wygody do noszenia
danych do kumpla dokupiłem 2,5 cala.
W pewnym momencie postanowiłem, że nie chce mi się nosić za pomocą pendrive
filmków do TV to sobie je sklonuję na następny 2.5 cala a jak wpadłem do mm
i w promocji były Toshiby 750GB 2.5" za stocośtam, to sobie kupiłem aby z
kolei osobno obrazy DVD/CD mieć...
Jak się boom zaczął zdążyłem kupić w markecie ostatni 1TB Seagate do PC'ta,
a żeby sobie jeden z dwóch 250GB wymienić na 1TB

Na dzień dzisiejszy miałbym duży 3.5" na stałe wpięty do backapów i jakiś
nieduży 2,5" do noszenia, i dalej 2x 250GB w PC'cie.

Pozdro

--
Irokez