Re: ceny dysków twardych

Autor: Pawel \ <opajak1_at_gazeta.pl>
Data: Tue 13 Dec 2011 - 15:02:50 MET

Powitanko,

> No ale te zusy/akcyze/vat-y i inne łapówki nie jest tak łatwo zmienić

Tak OT, z podatkow, ktore wymieniles tylko VAT wymaga dluzszej drogi.
ZUS rosnie co kwartal, tak poprostu. Akcyze (jako jedyny podatek) ustala
rzad, poprostu dzwoni Vincent do Donalda:
- Sluchaj, kasy mi brakuje
- To sobie wez
- Ale nie mi, tylko w budzecie, moge podniesc akcyze?
- Stary, co mi d* zawracasz pierdolami, jasne, ze podnos, nikt nie
zaprotestuje.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mrożek)