Re: ceny dysków twardych

Autor: nadir <none_at_hell.org>
Data: Tue 13 Dec 2011 - 14:54:49 MET

> Nie mam SSD ale ostatnio gawędząc sobie przy okazji innych zakupów w
> komputroniku ze sprzedawcą zostałem zastrzelony stwierdzeniem "na każde
> sprzedane 10 SSD 6 wraca na gwarancji"

Może coś w tym być, jeden z dysków SSD "zarżnąłem" w około rok
użytkowania, został mi wymieniony na gwarancji na inny, całkiem nowy.
W między czasie inny po 3-4 miesiącach też zaczyna sypać błędami i
szykuję się do kolejnej reklamacji.
Fakt, że nie były to jakieś topowe wersje Inteli, lecz coś z niższej
półki, ale gdy firma udziela 3 lata gwarancji na swój produkt, to
chociaż dla własnego dobrego imienia mogli by dotrzymać tego czasu
bezawaryjnego działania. A tu kicha z tymi SSD.