Re: Dyski twarde.

Autor: Nunez <nunezikM_at_LPAgazeta.pl>
Data: Thu 08 Dec 2011 - 21:26:02 MET

W dniu 2011-12-06 09:31, Rafal Lukawski pisze:

> [...]

Nigdy nie udało mi się nic u nich kupić "od ręki", a rzeczywiście
przeważnie są mniej więcej po drodze (CH Magnolia Wrocław). Zawsze min.
1 dzień oczekiwania, nie mówiąc o tym, że o stanie zamówienia informują
z bardzo dużym poślizgiem albo wcale (głupi i naiwny zawaliłem nie tak
dawno przez to sprawę u klienta, mimo że już wcześniej miałem podobne
doświadczenia). O cenach nie wspominam, bo jak już ktoś napisał to dla
sadomasochistów i nie bardzo wiem dlaczego miałbym świadomie wyrzucać
kasę w błoto wiedząc, że 2km dalej mam np. Proline i Arest z co najmniej
15% niższymi cenami.
Dysk: http://www.proline.pl/?p=WD+WD20EARX "od ręki".

--
Pozdrowienia.