Re: padła sieciówka na płycie?

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Thu 08 Dec 2011 - 21:19:04 MET

Dnia 2011-12-08, o godz. 21:03:32
ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> napisał(a):

> słuszna uwaga. niemniej jednak jak padło to było na kablu nr1, potem
> użyłem kabla nr2 (50cm który był w pudełku razem z routerem) i
> doiodki też nie migały...

A na pewno w płycie a nie w urządzeniu po drugiej stronie kabla? Warto
też dla testu ustawić transfer z Auto na najwolniejszy i stopniowo
podnosić jeśli łącze zadziała. Urządzenia niektórych producentów się
"nie lubią" czasami. Zdarzyło mi się że np. switche SOHO 3Com nie za
bardzo chciały współpracować na najwyższej dopuszczalnej prędkości z
niektórymi Realtek-ami i Broadcom-ami popularnymi na tanich płytach
głównych.

Zdrówko