Re: Dyski twarde.

Autor: Rafal Lukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Tue 06 Dec 2011 - 09:31:36 MET

> Zarabianie kasy to nie grzech. Ja czesto kupuje w K mimo, ze ciut
> drozej, bo po prostu mi tam najłatwiej. W sensie - najwygodniej po
> odbior, i wiem, ze dostane czesto od reki co potrzebuje. No i tez jakos
> tak zwykle wyszlo, ze najpilniejsze zakupy wypadaja w sobote lub
> niedziele wieczorem :]

To jest zupełnie normalne (zarabianie kasy). Generalnie w PL bardzo
kuleje a) jakośc sklepów wysyłkowych, b) tym samym zaufanie do nich.. No
i stara zasada handlu, decyzje często podejmuje się pod wpływem chwili,
więc zdecydowanie ponad 50% takich łatwo dostępnych towarów kupuje się
na miejscu.

Też w Waw kupowałem w K. Nawet nie miałem czasu i ochoty szukac gdzie
indziej. Zlozysz zamowienie w sklepie, przez tydzien sie nie dodzwonis,
pozniej Ci anuluja, kto ma na to czas? emeryci? ;)

:)

http://luktronik.pl/