Re: Option Icon 505

Autor: Tomaszek <tomaszek1983_at_fuck.onet.pl>
Data: Wed 07 Dec 2011 - 15:12:23 MET

W dniu 2011-12-07 15:00, _THX. pisze:
> Karta Aero2.
> Z tą kartą Aero2 bywają kłopoty

Po czym wnosisz, że z kartą bywają kłopoty. Jest pogięta, wygięta,
porysowana?
Na jakiej podstawie wyciągnąłeś wniosek, że z kartą jest jakiś problem.
Napisz coś więcej.

> Chciałbym wiedzieć, czy te 3 modemy są uszkodzone i mam je odesłać (koszty
> przesyłki w obie strony porównywalne z zakupem), czy to są jakieś kłopoty z
> ustawieniami modemów.

Próbowałeś wkładać inne karty? Jak rozumiem modemy nie mają simlocka,
więc możesz tam wsadzić wszystko. Spróbuj z innymi kartami SIM. Kup
starter Play Fresh za 5zł i zobacz jak będzie z tą kartą.

> Na oko firmware we wszystkich jest to samo (moge jeszcze raz to sprawdzić).
> Próbuję z Globetrotter Connect i z uCAN, jedno g...
> Piąty modem (z innej partii) działa bez zarzutu (na początku były jakieś
> kłopoty, aż wreszcie "zaskoczył", no i właśnie kombinuję, jak te
> niedziałające 3 mogłyby "zaskoczyć").

Jak to jest od jednego dostawcy, to możliwe, że wszystkie są trafione,
ale przecież można co innego tam włożyć. Ciekawi mnie jak doszedłeś do
tego, że to karta sprawia problemy?