Re: Option Icon 505

Autor: _THX. <j666_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 07 Dec 2011 - 16:23:54 MET

"Powszechnie znane" kłopoty z kartami Aero2.
Aero2 wypuściło drugą, lub nawet trzecią wersję kart sim, i działają one
inaczej niż seria pierwsza (z mniejszą liczbą modemów).
Dodatkowo formalnie Aero2 wymaga zgodności z kat. 10 (czy jak to się nazywa) -
 podkreślam "formalnie".

Do 505 można niby załadować firmware zgodne z kat. 10.

Jaką najtańszą kartę do internetu kupić dla dokonania prób?
Jest jeszcze taki wariant, ze Aero2 blokuje w jakiś sposób zmianę modemu (np.
po IMEI), jeśli dokonuje się w bardzo krótkim czasie (np. żonglujesz tym
jednym sim-em dla dokonania prób na kilku modemach) - to taka moja teoria na
gorąco.

-----