Re: Nagrywarka

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Wed 07 Dec 2011 - 12:28:36 MET

On 06/12/2011 17:58, LP wrote:

> Użytkownik "kamil"

> Nie twierdzę, że twój monitor jest brudny. Staram się tylko zwrócić
> twoją uwagę na fakt, że skoro niektórzy twierdzą że lubią ciepłą wódkę,
> to nie znaczy, że jest to najlepsza metoda jej serwowania.

Wskaż mi więc, gdzie ja uważam to za "najlepsza metodę"? Ot, mam w domu
ręcznik i wodę, a nie zawsze płyny do czyszczenia monitorów. Tak samo
jak w górach mam często róg koszulki, a nie mam irchowych szmatek od
SuperSprzedawcy do wycierania obiektywu i pomimo takiego traktowania,
wszystkie mają się wyśmienicie, a na zdjęciach nie widać tłustych smug.

> Masz cudowne źródło pod ręką, zanim zaczniesz butelkować i zarabiać
> miliony, zacznij od wyleczenia siebie.

Powiedz, jak puste i smutne jest życie człowieka, który poświęca tyle
czasu udowadniając nieznanej osobie, że jego skuteczna metoda jest
jednak zła? :-)

--
Pozdrawiam,
Kamil