Re: Nagrywarka

Autor: LP <ummagumma_at_onet.pl>
Data: Wed 07 Dec 2011 - 18:09:20 MET

Użytkownik "kamil"

> Wskaż mi więc, gdzie ja uważam to za "najlepsza metodę"?

Chodzi o wódkę? Och, to była tylko taka analogia (nie mylić z antologią,
sarkazmem ani tym bardziej z ironią).

> Ot, mam w domu ręcznik i wodę, a nie zawsze płyny do czyszczenia
> monitorów.

Wiem, ale takich co mają jak ty wodę i ręcznik (a nie zawsze dezodorant i
mydło) spotykam czasem w komunikacji miejskiej.

>Tak samo jak w górach mam często róg koszulki, a nie mam irchowych szmatek
>od SuperSprzedawcy do wycierania obiektywu i pomimo takiego traktowania,
>wszystkie mają się wyśmienicie, a na zdjęciach nie widać tłustych smug.

Uważaj, bo wbrew pozorom od rogu koszulki do obiektywu camera obscura nie
jest wcale dalej, niż od rękawa koszuli do dziecięcego, zasmarkanego nosa!

> Powiedz, jak puste i smutne jest życie człowieka

Popatrz w (czyste) lustro i sam sobie odpowiedz. I nie racz proszę więcej
rewelacjami w rodzaju: "Pojechałem na automyjkę i zaoszczędziłem dwa złote
nie włączając programu płukania woda zdemineralizowaną, bo ta usługa to
wymysł supersprzedawcy'".

> który poświęca tyle czasu

Nie osądzaj po sobie, nawet piwo nie zdążyło mi się wygazować.

> udowadniając nieznanej osobie

Nie jesteś taki anonimowy ani oryginalny jak ci się wydaje. Myślę, że bez
trudu mógłbym rozpoznać cię w tłumie.

> że jego skuteczna metoda jest jednak zła? :-)

Jeśli ta rozmowa cię drażni (a na to wygląda) i tracisz na nią wiele
swojego cennego czasu, to odpuść sobie, bo wrzodów nie wyleczysz wodą,
ręcznikiem ani tym bardziej rogiem koszulki.

W końcu padło juz sakramentalne amen.

Pozdrawiam

--
LP