Re: Nagrywarka

Autor: LP <ummagumma_at_onet.pl>
Data: Tue 06 Dec 2011 - 18:58:20 MET

Użytkownik "kamil"

> A mimo to od trzech dni rozmawiasz starając się udowodnić za wszelką
> cenę, że mój monitor jest brudny. Konsekwencja godna podziwu.

Nie twierdzę, że twój monitor jest brudny. Staram się tylko zwrócić twoją
uwagę na fakt, że skoro niektórzy twierdzą że lubią ciepłą wódkę, to nie
znaczy, że jest to najlepsza metoda jej serwowania.

> Kto wie, może i głupotę wyleczył u niektórych osób?

Masz cudowne źródło pod ręką, zanim zaczniesz butelkować i zarabiać
miliony, zacznij od wyleczenia siebie.

> Masłem maślanym upaprałem monitor i telewizor, a w zasadzie moje źle
> wychowane dziecko. Na to wszystko doszły smugi i osad, całe szczęście
> przeczytałem w porę mądrości usenetowe i wiem już, że postępuję
> karygodnie

Spoko, jak mówiła na pewnym konkursie pewna Pani Domu: Uczymy się całe
życie a i tak umieramy będąc głupcami.

> Cudowną wodę może Ty jednak miałeś? Dostawszy się do przewodów w ścianie
> zatrzymywała licznik, żebyś nie musiał płacić rachunków tym krwiopijcom z
> elektrowni. W końcu Bóg nagradza biednych i zaradnych a brzydzi się
> bogatymi. A co Ty zrobiłeś? Ten licznik, dar od stwórcy wrzechrzeczy

Ja to głupi, wychowany na wieczorkach recytatorskich jestem, więc racz mnie
oświecić - co to jest owa wrzechrzecz?

> oddałeś w jakieś brudne żydowskie łapska i pozwoliłeś sobie zainstalować
> nowy. Ten zapewne będąc przysłanym przez szatana, wodę zatruwa prąd w
> domu, generuje fale elektromagnetyczne i chemtrails na niebie, przez co
> na lustrach zostają smugi?

Muszę cię rozczarować - to nie fale elektromagnetyczne z cieku pod podłogą
powodowały tę awarię, tylko zapewne jakiś wytarty trybik. Ale ćwicz dalej
a i przed tobą konkursy recytatorskie staną otworem.

> Ah, więc jednak konkurs recytatorski.

Konkurs to byłby, gdybym miał rywala, a nie... No dobrze, dosyć już tej
onomatopei;))

--
LP