Re: REALLOCATED SECTORS - czy możliwe, że to ELEKTRONIKA?

Autor: Rafal Lukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Tue 06 Dec 2011 - 05:57:39 MET

On 2011-12-06 03:17, jeo stancey wrote:

> To jesli to wina bledow elektroniki, a sektory okaza sie fizycznie
> dobre to jak "cofnac" te realokacje?

Nie da sie bez fabryki, ktora moze przeprogramowac dysk. Tak czy owak
same reallokacje (jezeli sa, nie zwiekszaja sie, maja marginalny wplyw
na prace calego dysku). Istotna jest przyczyna ich powstania.

Mi w jakims samungu 1.5TB, powstalo kilkaset 1.5 roku temu /gdy byl
nowy/ i od tej pory nie ma problemow, dysk dziala 24/7 w raid 1.