Re: 2 karty graficzne, 4 monitory - czy to zadziała?

Autor: aL <bigalex_at_wp.pl>
Data: Mon 05 Dec 2011 - 15:58:20 MET

W dniu 2011-12-05 10:44, Krzysztof Szatanik pisze:

> Jakiś miesiąc zmieniałem kartę graficzną i chciałem włożyć Radeona z
> obsługą 3 monitorów, jednak okazało się że moja już trochę wiekowa płyta
> główna (Asus P5N-E SLI na NForce 650i SLI) nie zadziała z ATI, i
> musiałem kupić Gigabyte 460GTX z tylko dwoma złączami DVI. Została mi
> natomiast stara karta GF 8600 GTS. Zastanawiam się teraz czy można do
> tej płyty włożyć tą starą kartę tak aby móc podłączyć równocześnie 4
> monitory.

Mam tę płytę w starym komputerze i podłączałem bez problemu 3 monitory
do dwóch kart 8800GT EVGA (nie działających w SLI), ale już z karta GF
7600 i
8800 GT obraz miałem wyłącznie na monitorach podłączonych do 8800GT..
Nie pamiętam szczegółów, ale były problemy z działaniem pewnych kart
Nvidii z PCI-E 2.0-2.1 na PCI-E 1.1 płyty. Z biosem 803 i 903 i dwiema
8800GT
3 monitory działay bez problemu.
pozdrawiam
aL

--
There’s no normal life, Wyatt. There’s just life.