Re: Nowy HDD ~500GB do nowego laptopa - jaki najszybszy

Autor: Piotr M <xx_at_xx.xx>
Data: Sun 04 Dec 2011 - 16:42:34 MET

W dniu 4 grudnia 16:17, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

> Ja mam 500 w notebooku i tyleż w netbooku.
> Bo to były najpojemniejsze HDD z Gforsem.

Tak się zastanawiam też. Może nie będę wymieniać tego 320GB a sobie
dołożę drugi HDD w miejsce DVD (którego i tak nie muszę używać).
Na baterii mi nie zależy, bo mobilność notebooka wykorzystuje domową :)
poza tym w pubach w pracy. Także wszędzie jestem na kablu.
Pytanie tylko czy nowy Dell pociągnie taki drugi HDD, no i czy znajdę
szufladkę DVD pasującą do niego..
A Della chcę kupić tego: :)
http://allegro.pl/dell-q15r-n5110-b940-2-0ghz-5gb-320gb-6470-gw3lata-i1963539057.html
(uwaga, reklama sprzedawcy na Allegro :) )

--
Pozdrawiam, Piotr M
"Google zachowuje się jak kobieta. Ledwie zacznę zdanie, już próbuje je