Re: Nowy HDD ~500GB do nowego laptopa - jaki najszybszy

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sun 04 Dec 2011 - 16:17:05 MET

"m4rkiz" jbfvht$o9q$1@dont-email.me

> ale za przeproszeniem, po co komu raw jak obrabia to na najtanszym
> laptopie? (bo takie bylo zalozenie w sprawie dysku 320GB vs 500GB)

Ja i na netbooku obrabiałem w CS5 -- ino rozdzielczość matrycy za mała. :)
Pod W7Starterem zainstalowałem WXP i tam (mając duży ;) ekran wirtualny)
zainstalowałem CS5 -- i obrabiałem RAWki z Canona. :)

> ja tu tylko zwracam uwage ze jezeli wybieramy najtanszego laptopa
> to:

> grami nie zapchamy bo jakiekolwiek wspolczesne 3d odpada

Nie znam się na grach.

> super duzych zdjec obrabiac czy ogladac nie ma sensu, bo na takiej
> matrycy (rozdzielczosc, katy, odwzorowanie barw) to ciuciubabka

Właśnie teraz (kilka minut temu) oglądałem 4 filmy naraz -- w 4 okienkach
na notebooku (15,4" przekątnej) kupionym ponad 3 lata temu. :)

> nie twierdze ze kazdemu powinno 500GB wystarczyc i zamiana dysku
> nie ma sensu, polemizuje tylko z twierdzeniem ktore brzmialo
> mniej wiecej "kazdy chcialby doplacic 50 pln zeby miec 500GB
> zamiast 320GB" kiedy faktycznie znaczna czesc ludzi nie tylko
> nie wykorzysta nawet ulamka tej pojemnosci, ale nawet nie wie
> ile to jest...

Ja mam 500 w notebooku i tyleż w netbooku.
Bo to były najpojemniejsze HDD z Gforsem.

--
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'