Re: Nowy HDD ~500GB do nowego laptopa - jaki najszybszy

Autor: m4rkiz <m4rkiz_at_mail.od.wujka.na.g.com>
Data: Sun 04 Dec 2011 - 15:31:42 MET

"Piotr M" <xx@xx.xx> wrote in message news:jbfvqh$2k0$1@mx1.internetia.pl...
> Niestety nie mp3 a flac i wav. Uwierz mi,dysk szybko się kończy :)
> Poza tym zdjęcia i filmy.. 320GB ucieka szybko..

albo masz kolekcje i sensowny backup, wiec mozesz wrzucic sobie tylko
300GB ktorych sluchasz na biezaco

albo masz flac i wav i sluchasz tego na bylejakiej karcie w najtanszym
laptopie... roznica miedzy mp3 128 kbps vbr raczej nie do zauwazenia

bede sie upieral ze komus kto kupuje najtanszy laptop zazwyczaj zalezy
zeby byl najtanszy a nie zeby doplacic 50 pln do 500GB