Re: Nowy HDD ~500GB do nowego laptopa - jaki najszybszy

Autor: m4rkiz <m4rkiz_at_mail.od.wujka.na.g.com>
Data: Sun 04 Dec 2011 - 15:27:11 MET

"Rafal Lukawski" <rafalweb@lukawski.pl> wrote in message news:jbec04$i91>>> To
następna jakaś sztuczna segmentacja asortymentu, jak można
> Filmami niedzielnymi... teraz byle komorka je robi.

zakladajac ze ow kowalski ma 8GB karte w komorce to moze co
tydzien ja zapelnic filmikami i zrzucac na dysk przez caly rok...

potem i tak potrzebuje albo spory zewnetrzny dysk do backupu
jezeli filmiki chce zachowac, albo rownie dobrze moze wywalac
najstarsze nagrania... zmiana na 500GB daje mu tylko dodatkowe
pare miesiecy czasu na podjecie decyzji ;)