Re: Nowy HDD ~500GB do nowego laptopa - jaki najszybszy

Autor: Piotr M <xx_at_xx.xx>
Data: Sun 04 Dec 2011 - 15:48:54 MET

W dniu 4 grudnia 15:31, m4rkiz pisze:

> albo masz kolekcje i sensowny backup, wiec mozesz wrzucic sobie tylko
> 300GB ktorych sluchasz na biezaco

Tak naprawdę do pełni szczęścia to przydałby się w laptopie taki dysk
~1TB :)

> albo masz flac i wav i sluchasz tego na bylejakiej karcie w najtanszym
> laptopie... roznica miedzy mp3 128 kbps vbr raczej nie do zauwazenia

W laptopie tez słucham, ale w większości na sprzęcie audio podłączonym
kabelkami. Planuje też wymienić ten sprzęt na jakiś dobry amplituner z
wejściem cyfrowym i dwie porządne kolumny głośnikowe. Lub też kombinuje
trochÄ™ inaczej, zakup jakiegoÅ› boxa multimedialnego, co do niego
podczepię HDD a i łączność z laptopem będzie przez WiFi. Ale na razie te
wszystkie upgade to dalszy plan. Na razie słucham muzy podpinając
laptopa do wieży kabelkami.

> bede sie upieral ze komus kto kupuje najtanszy laptop zazwyczaj zalezy
> zeby byl najtanszy a nie zeby doplacic 50 pln do 500GB

W Dellu najtańszy laptop na Intelu to 1750zł, 50zł to nie pieniądz, a
320 vs 500 to różnica. Poza tym chciałbym dysk jakiś szybki też, powyżej
standardu. Ale może zainwestuje też w SSD aby system na nim siedział.
Ale na razie to nie wiem czy warto, bo siÄ™ nie znam jeszcze..

--
Pozdrawiam, Piotr M
"Google zachowuje się jak kobieta. Ledwie zacznę zdanie, już próbuje je