Re: plyta z FM1 i procesor do tego

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Fri 02 Dec 2011 - 08:47:23 MET

> Hmm a co bedzie po FM2 i AM3+ ?
> Bedzie wreszcie jakis jeden standard przez dluzszy czas,
> tak jak dawniej Socket A?

Oszalales? Chcesz pusic producentow plyt glownych z torbami?? ;P

> No wlasnie. Bo widzisz ja nie szukam maksymalnej wydajnosci, a
> komputera do odtwarzania plikow multimedialnych lacznie a Blu_ray.
> Ma to byc takie MediaPC, ale chce to zlozyc sam, a nie kupowac
> gotowej, zamknietej konstrukcji.

Hm... to poczytaj o takiej E35M1-M PRO moze?
Bedzie sporo wolniej niz na A4-3000, ale za to z pasywnym chlodzeniem
A "FullHD" i tak bedzie odtwarzac z jedna reka w kieszeni...

> W takim razie jesli wrocimy do procesora A4 3400,
> to co jest porownywalne wyjdanosciowo na AM3+ ?

Bez wdawania sie w detale - okolo Athlona II x2 2.7 GHz,
plus grafika na poziomie gdzies pomiedzy R5450 a R6450.

> No i jaka grafika musialaby byc, zeby to uciagnac?
> Wystarczy ta z chipsetu 880G?

Wystarczy, wystarczy.

> A co do chlodzenia - obudowa prawdopodobnie
> bedzie taka: http://www.ceneo.pl/12205642
> bo nie widze nic innego ciekawego, w formacie desktop,

Przesun widelki cenowe ponad 1k PLN, to zobaczysz ;)
(tak, wiem ze to szalenstwo ;))

pozdrawiam,
Vituniu.