Re: plyta z FM1 i procesor do tego

Autor: Andre <donandress_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Fri 02 Dec 2011 - 10:06:56 MET

Vituniu <vituniu@poczta.fm> napisał(a):

> Oszalales? Chcesz pusic producentow plyt glownych z torbami?? ;P

No przeciez nie umarli za czasow Socket A :)

> Hm... to poczytaj o takiej E35M1-M PRO moze?
> Bedzie sporo wolniej niz na A4-3000, ale za to z pasywnym chlodzeniem
> A "FullHD" i tak bedzie odtwarzac z jedna reka w kieszeni...

W sensie, zeby ograniczyc halas z wentylatorow?
A taki A4 3400 bardzo sie grzeje?
Jak w porownaniu z powiedzmy wspomnianym przeze mnie Athlonem II 245 45W?

> Przesun widelki cenowe ponad 1k PLN, to zobaczysz ;)
> (tak, wiem ze to szalenstwo ;))

Taaaak, ja caly komputer chce zmiescic w ok. 1100zl :)

A rozszerzajac nieco temat, dobralem do tego zasilacz Be Quiet SFX 300W.
Mysle, ze 300W spokojnie wystraczy, a ktos wie jak z glosnoscia?

--
Pozdrawiam,
  Andre