Re: Nagrywarka

Autor: LP <ummagumma_at_onet.pl>
Data: Wed 30 Nov 2011 - 21:05:21 MET

Użytkownik "Przemysław Ryk"

> Nie chcę być wredny, ale w instrukcjach obsługi monitorów, które
> przygotowywałem jednoznacznie stało, by do czyszczenia panelu nie używać
> środków opartych na alkoholu.

Ja też nie chcę być wredny ale np. wszystkie zabawki, które mają
jakiekolwiek małe albo ruchome elementy producenci opisują (wiadomo z
jakiego względu) jako nadające się tylko dla dzieci powyżej trzeciego roku
życia. Chciałbyś aby Twoje dziecko było do tyłu za rówieśnikami taki szmat
czasu tylko dlatego, że komuś jest wygodniej zakazać wszystkiego niż opisać
swój produkt szczegółowiej?

Oczywiście, że jak ktoś lubi i nie widzi różnicy to może myć wodą,
deszczówką albo po prostu pluć na ekran i przecierać rękawem - wolna wola.
Jednak niezawodne narzędzie diagnostyczne, w które zaopatrzyła nas matka
ewolucja podpowiada mi, że w tej kwestii złoty środek istnieje, np. ten
który nie bez powodu jest rekomendowany i reklamowany jako "for Windows";)
https://picasaweb.google.com/lh/photo/QUqxNUhE5mFYc9l6WREzU2iCdozGGJQKryYRU81iyAs?feat=directlink

--
LP