Re: Nagrywarka

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue 29 Nov 2011 - 09:39:22 MET

Dnia Mon, 28 Nov 2011 14:59:34 +0100, Jacek napisał(a):

> Ale po co sie meczyc z wycieraniem do sucha wody, skoro alkohol sam paruje,
> wiec wystarczy lekko przetrzec recznikiem papierowym?:)
> Okna zona tez myje woda?;)

Nie chcę być wredny, ale w instrukcjach obsługi monitorów, które
przygotowywałem jednoznacznie stało, by do czyszczenia panelu nie używać
środków opartych na alkoholu.

[ Sam nie wiem co jest gorsze: bycie alkoholikiem czy seksoholikiem?       ]
[ W pierwszym przypadku Ci nie staje, w drugim nie ma czasu wypić...       ]
[                               (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]