Re: za wolna kara SD?

Autor: daromar <d_at_mail.com>
Data: Tue 29 Nov 2011 - 13:40:24 MET

Dnia Fri, 25 Nov 2011 11:11:34 +0100, ToMasz napisał(a):

> karta kupiona w Proline. na 100% ma 15 z kawałkiem gb - wiec pojemność
> jest OK. (mierzone ilością "upchniętych odcinków Housa). Podpadająco
> niski transfer miała przy przegrywaniu na telefon(usb mass
> storage-linuks) a wczorajsze testy robiłem na czytniku kingstona z
> laptopem z winxp. Inna karta (8gb class4) wyciągnęła na tym czytniku
> 4.3MB/s ToMasz

Przy karcie włożonej w telefon to jest możliwe, wtedy to telefon jest
najwolniejszym elementem zestawu. Przy jakimkolwiek czytniku na usb czy
czytniku w laptopie transfery powinny być w jak w tych testach:
http://www.wificon.pl/articles.php?article_id=13

Przy okazji do telefonu czyli to pewnie jest microSDHC a nie całe SD.

--
daromar