Re: za wolna kara SD?

Autor: ToMasz <twitek4_at_nospam.gazeta.pl>
Data: Fri 25 Nov 2011 - 11:11:34 MET

W dniu 25.11.2011 10:07, Rafal Lukawski pisze:

> Jezeli to nie podrobka z 'gwarancja rozruchowa', to na 99% czytnik.
> Jezeli probujesz traktowac telefon jako czytnik, to tu masz waskie
> gardlo. Musisz miec pewnosc, ze czytnik na ktorym testujesz faktycznie
> obsluzy te min. 10MB/s a najlepiej max na USB2.0, czyli ok 30MB/s

karta kupiona w Proline. na 100% ma 15 z kawałkiem gb - wiec pojemność
jest OK. (mierzone ilością "upchniętych odcinków Housa). Podpadająco
niski transfer miała przy przegrywaniu na telefon(usb mass
storage-linuks) a wczorajsze testy robiłem na czytniku kingstona z
laptopem z winxp. Inna karta (8gb class4) wyciągnęła na tym czytniku 4.3MB/s
ToMasz