Re: Monitory z tunerem TV (analog/dvb-t)

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Tue 29 Nov 2011 - 08:58:23 MET

Dnia 29.11.2011, Michal Lukasik napisał(a):

> Włączanie - jeśli jest wyłączony to nie, gdy jest włączony to przestawi
> się na HDMI/DSUB w zależności co skonfigurujesz/podłączysz.
> Wyłączanie - włączy się "wygaszacz" z logo LG, następnie po paru minutach
> wyłączy się całkowicie (możliwe jest też chyba skonfigurowanie by po
> wyłączeniu komputera włączył TV albo inne źródło, ale nie próbowałem).

Poprawka.
Jednak działa to trochę inaczej. Pomyliłem z TV Samsung, który mam.
LG w przypadku podłączenia DVI-D - HDMI musisz włączyć sam i przełączyć na
źródło ręcznie (pamięta po wyłączeniu i ponownym włączeniu). Po wyłączeniu
komputera zostaje na danym źródle tj. DSUB albo HDMI1/2, dalej wygaszacz i
wyłączenie. Nie sprawdzałem jakby to działało w przypadku podłączenia HDMI
- HDMI.
Wracając do TV Samsung. Tak jak to opisałem działają wszystkie zgodne z
AnyNet+. Teraz nie pamiętam, ale dużo urządzeń nie tylko Samsunga jest z
tym zgodnych, np. PS3 potrafi sobie włączyć, ustawić źródło i wyłączyć TV.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/ http://polish.spampoison.com/