Re: zintegrowana karta dźwiękowa a zwykła

Autor: LP <ummagumma_at_onet.pl>
Data: Mon 28 Nov 2011 - 18:27:40 MET

Użytkownik "Szyk"

> Jednak mi się wydaje że z uwagi na przestrzeń i koszty warto się
> zastanowić nad słuchawkami - są na sieci testy słuchawek pod kontem
> współpracy z PC.

Słuchawki mają swoje zalety (np. w grach) ale nie demonizujmy. Większość
muzyki, gier i filmów jest tworzona z myślą o dźwięku rozchodzacym się
swobodnie a nie trafiajacym wprost na bębenki.
Używam czasem słuchawki, ale od czasu jak nie muszę się liczyć z otoczeniem
zdecydowanie wolę dźwięk z głośników. Po prostu jesteśmy tak zbudowani, że
odbieramy fale dzwiękowe nie tylko poprzez uszy.

> Po za tym słuchawki są dobre bo nie przeszkadzają innym

To nie jest argument. Trzeba brać pod uwagę rózne aspekty: rodzinne,
mieszkaniowe i fizjologiczne.

> i utrudniają innym szpiegowanie tego co się robi.

. Nie zakładajmy z góry, że większość użytkowników musi się kryć z tym, co
robi w sieci;)

--
LP