Re: zintegrowana karta dźwiękowa a zwykła

Autor: Szyk <szyk100_at_o2.pl>
Data: Mon 28 Nov 2011 - 12:02:00 MET

Jeśli karta jest ekranowana (lub przynajmniej porty we/wy) to różnica
powinna być słyszalna - ja mam w jednym PC kare zintegrowaną i przy
większej głośności są straszne zakłócenia (dobrze to słychać na
słuchawkach) - nie wiem czy w obecnych płytach głównych jest z tym
lepiej - ale zgaduję, że bez ekranowania jest tak samo jak u mnie. Poza
tym duże znaczenie mają kable - nawet wymiana taniego kabelka łączącego
PC z tanimi głośnikami robi _znaczną_ różnicę (dokładnie przewąchałem
ten temat), więc chyba tym bardziej różnica jest gdy ma się dobry
wzmacniacz i kolumny. Jednak mi się wydaje że z uwagi na przestrzeń i
koszty warto się zastanowić nad słuchawkami - są na sieci testy
słuchawek pod kontem współpracy z PC. Po za tym słuchawki są dobre bo
nie przeszkadzają innym i utrudniają innym szpiegowanie tego co się robi.