zintegrowana karta dźwiękowa a zwykła

Autor: mj <michal.jablonsk_at_gmail.com>
Data: Sun 27 Nov 2011 - 13:52:22 MET

Witam,

jestem posiadaczem płytyt asus p8z68 ze zintegrowaną kartą dźwiękową
Realtek ALC 892, podłączoną do zestawu kina 5.1. Zastanawiam się nad
kupnem karty Xonar DX, i tu moje pytanie, czy warto? Czy oprócz
obsługi DDL w grach, której aktualnie nie mam, dzięki takiej karcie
odczuje różnicę przy słuchaniu muzyki mp3, dts, filmów? Czy taka
różnica jest zauważalna dla amatorów, czy tylko dla melomanów?