Re: zintegrowana karta dźwiękowa a zwykła

Autor: Andrzej <andkas1XXX_at_wp.pl>
Data: Sun 27 Nov 2011 - 16:49:32 MET

LP wrote:

> Użytkownik "Andrzej"

> Moim zdaniem nie należy przesadzać z tymi "dobrymi kablami". Pomijając
> chińszczyzne za 2 zł - zwykły, nawet ten z najnizszej półki z marketu
> powinien wystarczyć.

jeśli jest podłączony na krótką odległość, to tak. Jednak jeśli sprzęt
mamy wyniesiony gdzieś dalej (7-10m), a dobry sprzęt audio zwykle
przy samym komputerze nie stoi, to warto kupić coś lepszego.
Przynajmniej wizualnie. No żeby takie grubsze były :)

> "100 W" to różnicy
>
> Postawmy pytanie inaczej - mam plastikowy i mały (15x9 cm, z tym ze sam
> głośnik ma średnicę mniejszą niż 8 cm) i jest napisane "62 W" - czy
> powinienem poczuć różnice czy nie?

Sądzę, że nie. Jednak wspomnianego Xonara DX i tak warto kupić.
Interface (sterowniki) są fajniejsze :)