Re: Czy warto tą płytę kupić?

Autor: Irokez <nie.mam_at_email.pl>
Data: Thu 24 Nov 2011 - 19:31:30 MET

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości
news:jam1sj$nru$1@inews.gazeta.pl...
> Pod BeOS faktycznie może być ciężko. Natomiast dla przeciętnych
> windziarzy wszystko leży w zasięgu myszki i to po polsku:
> http://pl.msi.com/index.php
> Właśnie niedawno złożyłem dla dzieciaka komputer na MSI G41M-P28 (bo
> najtańsza na Agito była). Wystraszony Twoimi słowy przeklikałem się
> szybko przez podaną stronę i wylądowałem na

Ja też złożyłem kompa za grosze na MSI K9AGM, sterowniki i manual zero
problemu, ale BIOS do tego to jest tak strasznie biedny...Myślałem że to od
jakiegoś HP czy innego gotowca płyta, ale nie..

Poza tym działa. A Gigabyte mi się zjarało, mostek południowy się spalił.
Z Asusami nie miałem problemów za to, no i EPOX to były fajne płytki :)

Pozdro

--
Irokez