BSOD: IRQ Not Less Or Equal.

Autor: _THX. <j666_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Thu 24 Nov 2011 - 19:32:40 MET

No trafiło na mnie:
Przy restarcie pojawił się błekitek z jakże niemiłym komunikatem 'IRQ Not
Less Or Equal'.
W trybie awaryjnym komputer startuje bez przeszkód, ale ile razy próbuję do
normalnego (nawet wyłączając DMA itp.), to znów ten BSOD.

Ten restart to zrobiłem po zablokowaniu przez antywirusa pewnego podejrzanego
(malware? wirus?) programu, ale żeby ten program aż BSOD powodował?
Szperałem w sieci, bardzo różne opinie.
Np. cache na procku itp.

Mogę puścić Memtesta na noc, ale jeśli pamięć OK, to gdzie szukać przyczyny?
Urzadzenia powyłączałem które się dało, to lapek, więc jakieś grafiki itp.
wszystko zintegrowane.

Jakieś pomysły?
THX