Re: Czy warto tą płytę kupić?

Autor: Remek <dupa_at_gmail.com>
Data: Thu 24 Nov 2011 - 15:20:42 MET

Użytkownik "G Nowak" napisał:

> Zapomniales dodac, ze omijasz bo jest to "szajs" ;p

Po co ta złosliwość? Czy grupa dyskusyjna nie słuzy do wymiany opinii? To może
byc ciekawa dtskusja. Oczywiście pod warunkiem powstrzymania się od ataków
personalnych. Jestem długoletnim uzytkownikiem komputera i mam swoje
doświadczenia i obserwacje. Obecność AMD na rynku spowodowała swego czasu
gwałtowny spadek cen procesorów i płyt głównych. Jednak poza okresem Athlonów i
Duronów klasy 1 GHz kontra Pentium III, kiedy to AMD górował wydajnością, jednak
Intel ma dużą przewagę. Ich wyroby są ogólnie rzecz ujmując lepsze. Można
podawać szczegóły. AMD po prostu nie nadąża. Ich procesor 64 bitowy, który miał
być odpowiedzią na serię Pentium 4 to niestety nieporozumienie.

Remek