Epson czy Brother?

Autor: Borneq <borneq_at_antyspam.hidden.pl>
Data: Thu 24 Nov 2011 - 11:19:17 MET

Mam skanero-drukarkę HP Deskjet F2180 i mam już dość. Tusze są drogie i
co chwila się kończą. Kupiłem zamiennik drekker który ma więcej w sobie
tuszu niż oryginał, ale co najgorsze, drukarka ma licznik tuszu, więc
informuje że tusz się skończył mimo że jeszcze jest.
Próbowałem resetować kartridż według
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1887034.html#9031646
"wyjmujesz kartridż, zaklejasz taśmą pin oznaczony kolorem
zielonym,wkładasz do drukarki, drukarka sygnalizuje błąd, wyjmujesz go,
zaklejasz pin oznaczony na fioletowo, wkładasz, drukarka znów
sygnalizuje błąd, wyjmujesz, odklejasz zaklejone piny, wkładasz kartridż
do drukarki i stan tuszu jest zresetowany"

Gdyby udało się zresetować, wydatek nie byłby potrzebny. Czy jest jakiś
inny sposób resetowania, tusz to
http://www.drukuj24.pl/wklad-atramentowy-c935zae-black-drekker-p-1861.html

Dlatego zastanawiam się nad kupnem drukarki, której koszt eksploatacji
byłby możliwie niski, najlepiej aby nie miała żadnych liczników tuszu,
wydrukowanych stron.
Zastanawiam się nad Epson lub Brother (drukarka ale wraz ze skanerem).
Na przykład Brother MFC-J415W. Ale cena blisko 500 złotych to dla mnie
zbyt dużo. czy jest coś tańszego?