Re: Epson czy Brother?

Autor: dziobu <xxxxxxxx_at_xxxx.xx>
Data: Thu 24 Nov 2011 - 11:46:06 MET

Dnia 11/24/2011 11:19 AM, Użytkownik Borneq napisał:
> Mam skanero-drukarkę HP Deskjet F2180 i mam już dość. Tusze są drogie i
> co chwila się kończą. Kupiłem zamiennik drekker który ma więcej w sobie
> tuszu niż oryginał, ale co najgorsze, drukarka ma licznik tuszu, więc
> informuje że tusz się skończył mimo że jeszcze jest.
> Próbowałem resetować kartridż według
> http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1887034.html#9031646
> "wyjmujesz kartridż, zaklejasz taśmą pin oznaczony kolorem
> zielonym,wkładasz do drukarki, drukarka sygnalizuje błąd, wyjmujesz go,
> zaklejasz pin oznaczony na fioletowo, wkładasz, drukarka znów
> [...]

Czy drukowałeś strony testowe?
Czy przypadkiem nie odklejałeś 1 pinu przed zaklejeniem 2?

http://druknet.pl/2_instrukcje_regeneracji/8_kartridze_atramentowe/art304_tusze_hp_21_hp_22_hp_27_hp_28_hp_56_hp_57_hp_58_-_resetowanie_ustawien_wskaznika_w_drukarkach_hewlett_packard/

Miałem inne drukarki HP z tymi tuszami i resetowałem je bez problemu.

Inną sprawą jest to, że - na szczęscie - już tych drukarek nie mam...

--
Pozdrawiam
dziobu