Re: Wysokość wentylatora CPU - jak liczyć?

Autor: LP <ummagumma_at_onet.pl>
Data: Wed 23 Nov 2011 - 21:21:54 MET

Użytkownik "Irokez"

Już zamówiłem i zapłaciłem za XIGMATEK GAIA.
> Niby 20zł tańszy, ale widzę w testach Gaia dała 12 stopni mniej w
> stresie,

No fakt, dwie dychy nie majątek - ale daj spokój z tymi testami, Mój ac
chodzi w iddle 26 a w stresie 50-52 (e8500) przy obrotach ustawionych tak,
by nie rozpędzał się więcej niż 1300 obr. (boxowy startował od 1700).
Raczej jest mało prawdopodobne, aby mógł mieć w stresie 12 stopni mniej;)

> na maxa wentylator 5dB cichszy, na minimum też.

Na maxa to nie wiem, bo nie widzę w tym sensu by chłodzić bardziej coś, co
w moim mniemaniu jest wystarczająco chłodne, a w zakresie obrotów jakie ma
założone jest (wg. mnie) niesłyszalny. Oczywiście jeśli można uzyskać efekt
jeszcze większej niesłyszalności od niesłyszalności to zapewne owszem,
warto. Z drugiej strony może lata słuchania rocka i bluesa spowodowały, że
słuch mam wysublimowany i wyostrzony (inaczej;)

Pozdr.

--
LP