Re: Wysokość wentylatora CPU - jak liczyć?

Autor: Irokez <nie.mam_at_email.pl>
Data: Mon 21 Nov 2011 - 17:20:08 MET

Użytkownik "LP" <ummagumma@onet.pl> napisał w wiadomości
news:jabum3$g8p$1@mx1.internetia.pl...

> Nie patrz co piszą w opisach, bo z głośnością jest jeszcze gorzej niż z
> podawaniem mocy w sprzęcie "hi-fi".
> Jak nie chcesz wydać dużo, nie zagracać obudowy i mieć ciszę, to weź np.
> AC 7 Pro, kosztuje poniżej stówy (
> http://www.morele.net/arctic-cooling-freezer-7-pro-rev-2-328067/) chłodzi
> jak szatan ( w porównaniu z boxowymi) i daje więcej niż kompletną ciszę
> ( zwłaszcza przy ustawieniach w biosie na silent). A wiatrak wytrzyma przy
> tych obrotach (800-1200) pewnie dłużej niż dwie, byle jakie 120.
> Jak najbardziej słuszna jest koncepcja wydmuchiwania powietrza z
> [...]

Już zamówiłem i zapłaciłem za XIGMATEK GAIA.
Niby 20zł tańszy, ale widzę w testach Gaia dała 12 stopni mniej w stresie,
na maxa wentylator 5dB cichszy, na minimum też.
WIatrak pompujący i wyciągający już mam, Arctic Cooling TC.

W robocie zapuściłem test na podobnej wielkości radiatorze z wentylatorem
zabudowanym w środku pomiędzy żebrami (nie wiem co za firma), i E4500 ma w
spoczynku 29st a w stresie 46st. Czyli lepiej niż u mnie w spoczynku :) i
gościa nie słychać.

Pozdrawiam.

--
Irokez