Re: Laptop nie ładuje baterii

Autor: Piotr M <xx_at_xx.xx>
Data: Wed 23 Nov 2011 - 21:20:47 MET

W dniu 23 listopada 17:29, Radosław Sokół pisze:

> A jak był wykorzystywany ten komputer?

Nie wiem, bo to nabytek używany, roczny, ale bardzo zadbany.

> Wygląda na klasyczne "zarżnięcie" ogniw na skutek na przykład
> ciągłej pracy na zasilaniu sieciowym.

Hmm, używałem dwa laptopy od nowości i przez ponad rok i w dużo
przeważającym czasie stale na kablu :) Dlatego bardzo mnie zastanawia
(to już z czystej ciekawości), jak można całkowicie wykończyć baterię w
rok - półtora. Miałem też dwa kilkuletnie laptopy używane z oryginalną
baterią i nie zarzynały się tak. Nigdy nie przywiązywałem (i nie
przywiązuję) uwagi do tego, aby w jakikolwiek sposób dbać o baterię.

--
Pozdrawiam, Piotr M
"Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."