Re: Zabawa z nVidia 3D Vision - wrażenia

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Fri 18 Nov 2011 - 21:40:42 MET

Dnia Fri, 18 Nov 2011 13:29:32 +0100, Maciek BabciaDobosz napisał(a):

> Mnie to całe 3D i metody poprawiania jego widzenia fascynują bo to
> takie akademickie. Ja po prostu należę do około 12% populacji która 3D
> nie widzi i nie zobaczy. A 3D wciska się wszędzie gdzie się da nie
> zwracając na takich jak ja uwagi.

Po pierwsze - kwestia samej realizacji. Różnie się to czasami prezentuje,
czasami faktycznie wpychane jest to na siłę. Coś jak kiedyś z bullet time z
Matrixa - w pierwszym realizacja zachwycała, przy trzeciej części ludzie
ziewali. ;D

Po drugie - trzeba jednak mózg oszukać. Może Twój na taką sugestię średnio
podatny jest.

[ (Talking about Crematoria) If I owned this place and Hell, I'd rent this ]
[ place out and live in Hell.                                              ]
[                                    (Toombs, "The Chronicles of Riddick") ]