Re: Jakie pamięci DDR3 1333

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Fri 18 Nov 2011 - 20:50:42 MET

Dnia Fri, 18 Nov 2011 11:24:54 +0100, Rafal Lukawski napisał(a):

> Trzymam dystans do nazw marketingowych ;)

Akurat co jak co, ale na DFI kręciło się bardzo zacnie. :) Poczytaj choćby o
P45-T2RS - http://pclab.pl/art34868.html. Swego czasu też miałem PDFa ze
screenami z kręcenia właśnie w celu osiągnięcia jak najwyższego FSB - na
P35-T2RS lub P45-T2RS. Dojechali do ponad 600 MHz.

> Zazwyczaj obsluge nowych pamieci, prockow dawaly biosy, aczkolwiek jezeli
> chipset tego nie obsluzy, to i bios nie pomoze.

Tryby „overclocking” też nie pomogą?

> Poza tym teraz nie udalo mi sie znalezc zadnej plyty SOHO ATX na stronie
> DFI... nawet w dziale support, takze o upgrade BIOS mozna pewno
> zapomniec.

Z tego co kojarzę, to niestety DFI wycofało się z produkcji konsumenckich
płyt głównych. Nie mogę odżałować, bo katuję właśnie swój trzeci egzemplarz
tego producenta i jak byłem bardzo zadowolony, tak jestem.

[ Nie dyskutuj z nikim, kto ma nad Tobą pół litra przewagi.                ]
[                               (z bloga Internetowego Obserwatora MediĂłw) ]