Re: Jakie pamięci DDR3 1333

Autor: Rafal Lukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Fri 18 Nov 2011 - 11:24:54 MET

> Wiesz - w manualu do P45-T2RS też stoi „Supports DDR2 667/800 MHz”. Jak by
> nie patrzeć DFI LanParty to raczej dla overclockerów miały niby być, c'nie?
> :D

Trzymam dystans do nazw marketingowych ;) Zazwyczaj obsluge nowych
pamieci, prockow dawaly biosy, aczkolwiek jezeli chipset tego nie
obsluzy, to i bios nie pomoze. Poza tym teraz nie udalo mi sie znalezc
zadnej plyty SOHO ATX na stronie DFI... nawet w dziale support, takze o
upgrade BIOS mozna pewno zapomniec.